Capacity Based Service
Celem serwisu było zbudowanie systemu zarządzania zespołem specjalistów wyszkolonych do realizacji projektów prowadzonych przez klienta, dla jego końcowych odbiorców. ASTEK był odpowiedzialny za zdefiniowanie trzech profili kompetencji w oparciu o wywiad z przedstawicielami klienta, a następnie zrekrutowanie określonej w wymaganiach grupy osób. Cały proces rekrutacji, w tym weryfikacje techniczne, był prowadzony przez ASTEK. W wyniku naszych działań, udało się utrzymać zakładane, ambitne tempo wzrostu zespołu. Każdy przyjęty do realizacji pracownik został przeszkolony do realizacji procesów, unikalnych systemów i frameworków klienta. W pierwszej fazie za szkolenie odpowiadał klient, następnie zaś ASTEK przejął ten element wdrożenia. W fazie realizacji ASTEK odpowiadał za: transfer wiedzy między pracownikami, uzupełnianie wiedzy, podnoszenie kompetencji miękkich i technicznych, a także analizowanie krzywej uczenia. Dodatkowo, dedykowany manager ASTEK prowadził ewidencję przypisania pracowników zespołu do poszczególnych projektów klienta oraz progres realizacji zadań.